katterdanslivet

Alla inlägg under december 2013

Av Emelie Fredrikssson - 31 december 2013 10:43

Nu är det alltså nyårsafton... Jag som inte skulle göra ett skit (sorry) ska nu fira med min underbara bästvän. Kommer väl en del bilder imorn :)


Ville bara passa på att säga att jag är gamertjej! Eller gamer och gamer.. Spelar lol, oftast med mina killkompisar och min pojkvän. Om nån känner för att spela så äre west som gäller iallafall ;) BurlesqueGirl där ;)


Kommer väl inlägg och bilder imorn och under dagen!


Ciao!

Av Emelie Fredrikssson - 30 december 2013 23:30

Imorn är det nyårsafton. Vad ska ni göra? Jag ska sitta hemma och inte göra ett skit.. (förlåt för  språket)


10 (!) unika läsare på en dag, min första dag :)


Godnatt!


Av Emelie Fredrikssson - 30 december 2013 22:57

Jag älskar sociala medier och har instagram, facebook, kik, och hade tänkt ge mig in på twitter!


Imstagram: fredrikssoneemelie

Facebook: Emelie Fredriksson

Kik: emelie.fredriksson

Twitter: fredrikssoneemelie   Saknar sommaren <3

Av Emelie Fredrikssson - 30 december 2013 22:27

"En riktig vän är den som är ens axel på dagen och ens kudde på natten. Hen tar emot alla tårar och all sorg i dina djupa stunder och delar din lycka i alla glada stunder. Hen kommer alltid finnas vid dim sida och stötta dig"

Av Emelie Fredrikssson - 30 december 2013 22:00

     

Av Emelie Fredrikssson - 30 december 2013 21:29


Hej! En sprallig, glad och dansgalen Dalkulla här! Kommer blogga om allt typ.. Mest om vardagliga saker men mina främsta intressen är dans,musik, killar, mina katter och våfflor <3


Jag dansar jazz och modern dans på DANSA! i Falun, bästa dans skolan!


Musik är ju allt mellan himmel och jord, men gillar INTE klassik musik och typ hård rock...


Jag har en underbar pojkvän och hjälper gärna mina tjejkompisar i jakt efter deras Prins charming!


Jag har tre katter, en hos mamma och två hos pappa


Våfflor är typ det absolut bästa so finn. Det luktar gott. Det ser gott ut. Det är gott <3


Men det var väl jag :´)


Bilder kommer senare



Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Dance your tears away

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards